Prepojenie teórie a klinickej ošetrovateľskej praxe – elektronický výučbový trenažér
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 3 pre obsahovú integráciu a diverzifikáciu vysokoškolského štúdia
Názov projektu (slovenský): Prepojenie teórie a klinickej ošetrovateľskej praxe – elektronický výučbový trenažér
Názov projektu (anglický): Interconnection theory and clinical nursing practice - the electronic training simulator
Začiatok riešenia projektu: 2018
Koniec riešenia projektu: 2020
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 043UK-4/2018
Vedúci projektu: doc. Mgr. Martina Tomagová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Jesseniova lekárska fakulta v Martine
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 7 018,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFH | Tomagová, M., Žiaková, K., Bóriková, I. Tvorba elektronického výučbového trenažéra – prepojenie teórie a klinickej ošetrovateľskej praxe. In Rodina - zdravie - choroba : Zborník abstraktov z medzinárodnej vedeckej konferencie. : 1. vyd. ISBN 978-80-561-0583-2. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo KU, 2018. s. 76-77 |
AFH | Tomagová, M., Žiaková, K., Bóriková, I. Elektronický výučbový trenažér pre nácvik ošetrovateľskej diagnostiky. Teória, výskum a vzdelávanie v ošetrovateľstve : zborník z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 23.5.2019 Martin. - : 1. vyd. ISBN 978-80-8187-060-6. - Martin : Jesseniova lekárska fakulta UK, 2019. - S. 229-231. |
AFE | Tomagová, M., Žiaková, K., Bóriková, I. Training of nursing diagnostics of nursing students via electronic training simulator. International Scientific Conference Family - Health - Disease. - : 1. vyd. ISBN 978-83-66007-32-1. - Krakow : Krakowska Akademia im Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2019. - S. 48-48. |
ADF | Tomagová Martina, Žiaková Katarína. 2020. Názory študentov na elektronický výučbový trenažér. In Ošetrovateľstvo: teória, výskum, vzdelávanie [online], 2020, vol. 10, no. 2, pp. 43-47. Dostupné na: https://www.osetrovatelstvo.eu/archiv/2020-rocnik-10/ cislo-2/nazory-studentov-na-elektronicky-vyucbovy-trenazer |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Pracovná verzia elektronického trenažéra | Elektronický výučbový trenažér pre tréning kognitívnych zručností potrebných pre ošetrovateľskú diagnostiku a plánovanie ošetrovateľskej starostlivosti obsahuje niekoľko kapitol, ktoré sú testované riešiteľským kolektívom a študentmi | http://demo.openlabyrinth.ca/renderLabyrinth/index/1604 |
elektronická vysokoškolská učebnica | elektronický výučbový trenažér vo forme elektronickej vysokoškolskej učebnice | https://e-knihy.jfmed.uniba.sk/knihy/os-diagnostika/html5/index.html?&locale=SKY |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).