Školské podvádzanie ako problémový aspekt hodnotenia výsledkov výchovno-vzdelávacieho procesu na stredných školách
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Školské podvádzanie ako problémový aspekt hodnotenia výsledkov výchovno-vzdelávacieho procesu na stredných školách
Názov projektu (anglický): School cheating as a problematic aspect of educational process assessment of the results at secondary schools
Začiatok riešenia projektu: 2018
Koniec riešenia projektu: 2020
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 001DTI-4/2018
Vedúci projektu: prof. Ing. Ján Bajtoš, CSc., PhD.
Vysoká škola: Vysoká škola DTI
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 2 025,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFD | BAJTOŠ, J.- HANULIAKOVÁ, J. 2018. Školské podvádzanie žiakov stredných škôl – návrh hlavnej metódy výskumu. In 12. didaktická konferencia : Zborník príspevkov Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2018. - ISBN 978-80-89732-72-2, s. 25-29 |
AFD | HASAJOVÁ, L. 2018. Matematika formou e-learningu, s dôrazom na školské podvádzanie ako problémový aspekt hodnotenia. In 12. didaktická konferencia : Zborník príspevkov Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2018. - ISBN 978-80-89732-72-2, s. 77-83 |
AFD | GABRHELOVÁ, G. - PORUBČANOVÁ, D. 2018. Analýza názorov k problémom súčasnej školy v otázkach porušovania školských pravidiel. In 12. didaktická konferencia : Zborník príspevkov Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2018. - ISBN 978-80-89732-72-2, s. 157-162 |
AFD | HASAJOVÁ, L. 2018. Dvojdimenziálna štruktúra, revidovaná Bloomova taxonómia vzdelávacích cieľov v rámci objavnej matematiky s dôrazom na podvádzanie. In 12. didaktická konferencia : Zborník príspevkov : Vysoká škola DTI, 2018. - ISBN 978-80-89732-72-2, s. 84-89 |
ADF | BAJTOŠ, J. - HANULIAKOVÁ, J. 2018. Zisťovanie názorov žiakov na školské podvádzanie – metodika výskumu. In: Studia scientifica facultatis paedagogicae. r.18. č. 1/2019. s. . ISSN 1336-2232. v tlači |
ADF | HASAJOVÁ, L. 2018. Školské podvádzanie v matematike ako problémový aspekt hodnotenia kurikulárnej transformácie. In: Studia scientifica facultatis paedagogicae. r.18. č. 1/2019. s. . ISSN 1336-2232. v tlači |
ADE | BAJTOŠ, J. – DAWIDZIUK, S. 2018. Školské podvádzanie v hodnotovom systéme – pilotáž dotazníka pre učiteľov. In: Studia Spoleczne. - ISSN 2081-0008, Nr.3 (2018), s. . v tlači |
ADE | BAJTOŠ, J. 2018. Školské podvádzanie v kontexte hodnotového systému žiakov. In: Studia Spoleczne. - ISSN 2081-0008, Nr.4 (2018), s. . v tlači |
AED | HANULIAKOVÁ, J. - PORUBČANOVÁ, D. 2018. Školské podvádzanie a porušovanie pravidiel. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium č. 50 s. v tlači |
AFC | GABRHELOVÁ, G. - HASAJOVÁ, L. 2019. Interakčné a komunikačné stratégie riadenia vyučovacieho procesu v súvislosti s podvádzaním. In 13. mezinárodní vědecká konference. Didaktická konference Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9435-2 s. 45-50. |
AFC | HASAJOVÁ, L. 2019. Metódy hodnotenia v matematike s dôrazom na prevenčné programy školského podvádzania. In 13. mezinárodní vědecká konference. Didaktická konference Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9435-2 s. 51-57. |
AFC | BAJTOŠ, J. - HANULIAKOVÁ J. 2019. Školské podvádzanie z pohľadu žiakov – pilotné šetrenie . In 13. mezinárodní vědecká konference. Didaktická konference Brno: Masarykova univerzita , 2019. ISBN 978-80-210-9435-2, s. 8-12. |
AED | PORUBČANOVÁ, D. – GABRHELOVÁ, G. 2019. Problém podvádzania stredoškolákov a jeho eliminácia. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium 4. - v tlači |
ADE | HONZÍKOVÁ, J. – BAJTOŠ, J. 2019. Školní podvádění a IKT. In Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019. - ISSN: 2571-2519. - v tlači |
ADE | BAJTOŠ, J. - HONZÍKOVÁ, J. 2019. Školské podvádzanie z pohľadu učiteľov – pilotné výskumné šetrenie. In ARNICA. 2019. - ISSN: 1804-8366. - v tlači |
AFD | HASAJOVÁ, L. 2019. Moderné technologické trendy biometrickej identifikácie ako aspekt eliminácie podvádzania žiakov. In Uninfos 2019, Nitra: UKF, 2019. - v tlači |
ADE | BAJTOŠ, J. - DAWIDZIUK, S. 2019. Miesto školského podvádzania v hodnotovej štruktúre osobností žiakov. In Studia Spoleczne. - ISSN 2081-0008. - v tlači |
ADE | GABRHELOVÁ, G. - PORUBČANOVÁ, D. 2019. Factors affecting the manifestations of cheating secondary school students. In R&E - SOURCE Open Online Journal for Research and Education. ISSN ISSN: 2313-1640. - v tlači |
GHG | ŘÍHOVÁ, V. 2019. Činitele motivujúce žiakov stredných odborných škôl k školskému podvádzaniu. Diplomová práca. Dubnica nad Váhom : VŠ DTI, 2019. Školiteľ - Ján Bajtoš |
GHG | MOTYČKOVÁ, E. 2019. Analýza postojov a názorov žiakov k školskému podvádzaniu v podmienkach odborných škôl. Diplomová práca. Dubnica nad Váhom : VŠ DTI, 2019. Školiteľ - Ján Bajtoš |
AFG | Honzíková, Jarmila (50%); Simbartl, Petr (25%); Bajtoš, Ján (25%): Digital Technology as a tool for school cheating. 2020 Olomouc : ISBN 978-80-244-5687-4 |
ADE | Bajtoš, Ján, Honzíková, Jarmila, Bajtoš, Michal. Hrozby plagiátorstva počas dištančného štúdia v období pandémie COVID-19 In: Inovace a technologie ve vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, Roč. 2, č. 1, s. 82-87 [online]. ISSN 2571-2519. [angličtina] |
ADF | Bajtoš, Ján (50%); Lajčin, Daniel (25%); Gabrhelová, Gabriela (25%): Teaching Professional Technical Subjects Accepting Current Trends in Field Didactics. Dubnica nad Váhom : ISSN 2585-741X |
AEC | Bajtoš, Ján (34%); Hasajová, Lívia (33%); Gabrhelová, Gabriela (33%): Methods of school cheating from the student ́s point of view. 2020 Valencia : ISBN 978-84-09-17979-4 ISSN 2340-1117 |
AEC | Bajtoš, Ján. Current and previous perception of insspections by teachers In: EDULEARN20 proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies. Valencia: IATED, 2020, s. 1316-1321 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-17979-4. ISSN 2340-1117. |
AEC | Bajtoš, Ján. Implementaion of the dual education system in vocational education in Slovakia In: ICERI2020 Proceedings: 13th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2020, s. 1890-1896 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-24232-0. ISSN 2340-1095 |
AEC | Bajtoš, Ján. Regulation of school cheating of secondary school students from the teachers ́ perspectivity In: ICERI2020 Proceedings: 13th International conference of education, research and innovation. Valencia: IATED, 2020, s. 1899-1901 [USB kľúč]. ISBN 978-84-09-24232-0. ISSN 2340-1095. |
AAB | Gabrhelová, Gabriela (30%); Bajtoš, Ján (30%); Hasajová, Lívia (30%); Porubčanová, Dáša (10%); Zelina, Miron (%); Zapletal, Ladislav (%); Pasternáková, Lenka (%): Školské podvádzanie ako problémový aspekt hodnotenia výsledkov výchovno vzdelávacieho procesu na stredných školách. |
ADF | Gabrhelová, Gabriela, Porubčanová, Dáša. Príčiny školského podvádzania In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2020, Roč. 19, č. 3, s. 34-41 [tlačená forma]. ISSN 1336-2232. |
AEC | Hasajová, Lívia. Stredoškolský učiteľ odborných predmetov ako vzor adherencie zamedzujúcej školskému podvádzaniu = Secondary School Teacher of Vocational Subjects as a Model of Adherence Preventing School Cheating In: Pohledy na středoškolského učitele odborných předmětů: kolektivní monografie. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020, s. 45-50 [online]. ISBN 978-80-87570-48-7. |
AEC | Hasajová, Lívia. Učiteľ strednej odbornej školy ako vzor adherencie zamedzujúcej školskému podvádzaniu . In: Socialium Actualis: Recenzovaný sborník vědeckých prací a vědeckých studií. Týn nad Vltavou - Malá strana: Nová Forma, 2020, s. 87-94 [CD- ROM]. ISBN 978-80-7612-292-5 |
AEC | Gabrhelová, Gabriela, Porubčanová, Dáša, Hasajová, Lívia. Aspekty adherencie žiakov k školskému podvádzaniu s akcentom na dištančné formy vzdelávania. Česká andragogická společnosť, Praha, 2020...v tlači |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Bajtoš, Ján, Honzíková, Jarmila. Školské podvádzanie z pohľadu učiteľov – pilotné výskumné šetrenie In: Arnica: acta rerum naturalium didactica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2019, Roč. 9, č. 2, s. 51-58 [tlačená forma] [online]. ISSN 1804-8366. [slovenčina] |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Bajtoš, Ján, Lajčin, Daniel, Gabrhelová, Gabriela. Teaching Professional Technical Subjects Accepting Current Trends in Field Didactics [elektronický dokument] In: Acta Educationis Generalis. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2020, Roč. 10, č. 1, s. 81-97 [tlačená forma]. ISSN 2585-741X. ISSN (online) 2585-7444. [angličtina] |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Bajtoš, Ján, Lajčin, Daniel, Gabrhelová, Gabriela. Teaching Professional Technical Subjects Accepting Current Trends in Field Didactics [elektronický dokument] In: Acta Educationis Generalis. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2020, Roč. 10, č. 1, s. 81-97 [tlačená forma]. ISSN 2585-741X. ISSN (online) 2585-7444. [angličtina] |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Bajtoš, Ján, Lajčin, Daniel, Gabrhelová, Gabriela. Teaching Professional Technical Subjects Accepting Current Trends in Field Didactics [elektronický dokument] In: Acta Educationis Generalis. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI, 2020, Roč. 10, č. 1, s. 81-97 [tlačená forma]. ISSN 2585-741X. ISSN (online) 2585-7444. [angličtina] |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hanuliaková, Jana, Porubčanová, Dáša. Školské podvádzanie a porušovanie pravidiel In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium. Bratislava: Z-F LINGUA, 2018, s. 133-139 [CD-ROM]. ISBN 978-80-8177-048-7. |
4 - citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Hanuliaková, Jana, Porubčanová, Dáša. Školské podvádzanie a porušovanie pravidiel In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium. Bratislava: Z-F LINGUA, 2018, s. 133-139 [CD-ROM]. ISBN 978-80-8177-048-7. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Gabrhelová, Gabriela, Hasajová, Lívia. Interakčné a komunikačné stratégie riadenia vyučovacieho procesu v súvislosti s podvádzaním In: 13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019: Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s. 45-50 [online]. ISBN 978-80-210-9435-2. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Gabrhelová, Gabriela, Hasajová, Lívia. Interakčné a komunikačné stratégie riadenia vyučovacieho procesu v súvislosti s podvádzaním In: 13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019: Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s. 45-50 [online]. ISBN 978-80-210-9435-2. |
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Gabrhelová, Gabriela, Hasajová, Lívia. Interakčné a komunikačné stratégie riadenia vyučovacieho procesu v súvislosti s podvádzaním In: 13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019: Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s. 45-50 [online]. ISBN 978-80-210-9435-2. |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.