Celoživotná podpora učiteľov stredných škôl pre kvalitné vyučovanie - fyzikálne experimenty
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Celoživotná podpora učiteľov stredných škôl pre kvalitné vyučovanie - fyzikálne experimenty
Názov projektu (anglický): Lifelong support of secondary school teachers for great teaching – physics experiments
Začiatok riešenia projektu: 2017
Koniec riešenia projektu: 2019
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 039UKF-4/2017
Vedúci projektu: PaedDr. Ľubomíra Valovičová, PhD.
Vysoká škola: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Pracovisko: Fakulta prírodných vied a informatiky
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 24 940,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AFC | Škorecová, Ivana (40%); Teleki, Aba (30%); Zelenický, Ľubomír (30%): Long Terms and Readability of Physics School Text. 2017 Prague : ISBN 978-80-88042-08-2 ISSN 1805-9961 |
ADC | Lacsný, Boris (20%); Králiková, Petra (20%); Dudáková, Simona (20%); Škorecová, Ivana (20%); Teleki, Aba (20%): Measurement of the thermal coefficient of electrical resistivity of a nonmagnetic metal. 2017 ISSN 0143-0807 |
AFD | Dudáková, Simona (34%); Lacsný, Boris (33%); Teleki, Aba (33%): ENKI - A tool for analysing the learning efficiency. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
AFD | Králiková, Petra (50%); Teleki, Aba (50%): Physics textbooks from the viewpoint of network structures. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
AFD | Belicová, Simona (34%); Králiková, Petra (33%); Lacsný, Boris (33%); Kireš, Marián (0%); Ješková, Zuzana (0%): Meranie teplotného súčiniteľa elektrického odporu kovov pomocou neodymového magnetu. 2017 Košice : Slovenská fyzikálna spoločnosť, 2017. ISBN 978-80-89855-02-5 |
AFD | Hanáková, Monika (50%); Teleki, Aba (50%): Modification of Scoring Scheme in Physics Olympiad and Its Possible Utilization in Analysis of Assessment. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
AFC | Hanáková, Monika (30%); Teleki, Aba (35%); Lacsný, Boris (35%); Hájek, Peter (0%); Vít, Ondřej (0%): Modification of Scoring Schemes Using Decomposition Procedures on Statistical Data. 2017 Prague : Central Bohemia University, 2017. ISSN 1805-9961 |
AFK | Hanáková, Monika (70%); Teleki, Aba (20%); Lacsný, Boris (10%): Statistical-based calibration procedure/modification of scores as the motivation tool. 2017 Buenos Aires : Centro de Tecnología para el Desarrollo (CENTED), 2017. ISSN 2545-7799 |
AFK | Hanáková, Monika (100%): Assessment in Physics Olympiad. 2017 Buenos Aires : Centro de Tecnología para el Desarrollo, 2017. ISSN 2545-7799 |
AFD | Horváthová, Daniela (50%); Rakovská, Mária (20%); Zelenický, Ľubomír (30%): The creation of science projects in the physics teachers preparation. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
AFD | Zelenický, Ľubomír (80%); Rakovská, Mária (20%): Relations of didactics of physics and projects of education in physics. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
AFD | Horváthová, Daniela (50%); Rakovská, Mária (10%); Zelenický, Ľubomír (40%): Forming of science teacher thinking through integrated laboratory exercises. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
DAI | Teleki, Aba (100%): Význam špeciálnej teórie relativity v príprave budúcich stredoškolských učiteľov fyziky. 2017 |
AFC | Králiková, Petra (50%); Teleki, Aba (50%): The Semantic Structure of the Slovak Physics Textbook. 2018 Florencia : ISBN 978-88-6292-976-9 |
AFC | Belicová, Simona (34%); Lacsný, Boris (33%); Teleki, Aba (33%): E-Homework with Feedback on the Topic of Momentum in the E-learning Environment Moodle and its Analysis. 2018 Florencia : ISBN 978-88-6292-976-9 |
AFC | Belicová, Simona (34%); Lacsný, Boris (33%); Teleki, Aba (33%): E-homework with feedback on the topic of vector sum of forces and vectors in the e-learning environment moodle and its analysis. 2018 [Valencia] : ISBN 978-84-09-02709-5 ISSN 2340-1117 |
AFC | Hanáková, Monika (100%): Score Calibration Method for Assessment Motivation. 2018 Florencia : ISBN 978-88-6292-976-9 |
AFD | Sitkey, Matúš (100%): The experiments with transformer in teaching process. 2018 2018 : ISBN 978-80-557-1415-8 |
AFC | Sitkey, Matúš (100%): The Experiments with a Transformer in High School. 2018 Praha : ISBN 978-80-270-5038-3 ISSN 1805-9961 |
AFC | Sitkey, Matúš (100%): Návrh úvodného kurzu kvantovej mechaniky pre informatikov. 2018 Olomouc : ISBN 978-80-244-5318-7 |
AFD | Jindrová, Terézia (100%): The new form of Joule ́s experiment - Mechanical equivalent of heat. 2018 2018 : ISBN 978-80-557-1415-8 |
AFC | Jindrová, Terézia (100%): Premena energie na základe fotovoltiky pomocou integrovaného e-learningu. 2018 Olomouc : ISBN 978-80-244-5318-7 |
AFC | Jindrová, Terézia (100%): Experimental Method of Joule’s Experiment in Physics for Secondary School. 2018 Praha : ISBN 978-80-270-5038-3 ISSN 1805-9961 |
AFD | Valovičová, Ľubomíra (50%); Ondruška, Ján (50%): Experiments with the tablet in informal education. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Vallo, Dušan (50%); Valovičová, Ľubomíra (50%): Interdisciplinary relations of mathematics and physics in curriculum of conic sections. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Vallo, Dušan (34%); Valovičová, Ľubomíra (33%); Kramáreková, Hilda (33%): Mercator projection as a tool for development of interdisciplinary relations among physics, mathematics and geography. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
BAA | Battaglia, Onofrio Rosario (4.78%); Lo Cicero, Maria (4.761%); De Silva, Daniel Antony (4.761%); Di Paola, Benedetto (4.761%); Evagorou, Maria (4.761%); Fazio, Claudio (4.761%); Holubová, Renata (4.761%); Hughes, Rob (4.761%); Jakab, Imrich (4.761%); Lamanauskas, Vincentas (4.761%); Medová, Janka (4.761%); Milici, Pietro (4.761%); Molnár, Josef (4.761%); Mousoulidīs, Nikolas (4.761%); Nezvalová, Danuše (4.761%); Ragulienė, Loreta (4.761%); Šlekienė, Violeta (4.761%); Štubňa, Martin (4.761%); Ulovec, Andreas (4.761%); Valovičová, Ľubomíra (4.761%); Vaněk, Vladimír (4.761%): Science and Mathematics Teachers collaborating for better results. |
DAI | BELICOVÁ, Simona: Testovanie ako nástroj učenia. [Dizertačná práca]. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Fakulta prírodných vied. Nitra: FPV, 2019. 145 s |
AFC | Sitkey, Matúš (100%): Misconceptions in Quantum Mechanics through Double Slit Experiment. 2019 Florence : ISBN 978-88-85813-56-4 ISSN 2420-9732 |
AFD | Sitkey, Matúš (50%); Čerňanský, Peter (50%): Experiment selection and its role in constructing basic elements knowledge of quantum physics. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFC | Jindrová, Terézia (100%): Conceptual Maps as the Lucrative Way Showing Integrate Characteristic of the Energy Concept In School Environment. 2019 Florence : ISBN 978-88-85813-56-4 ISSN 2420-9732 |
AFD | Jindrová, Terézia (100%): Scientific conceptual map as a compliance tool in a comprehensive understanding of the concept of energy. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFD | Zelenický, Ľubomír (60%); Rakovská, Mária (20%); Horváthová, Daniela (20%): Forming the professional skills of a future physics teacher. 2019 Melville : ISBN 978-0-7354-1897-4 |
AFC | Králiková Petra (50%) - Teleki Aba (50%): Physics textbooks and its network structures. In: New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences : 11th World Conference on Educational Sciences (WCES-2019), 7th to 10th February 2019, Milano, Italy. - ISSN 2547-8818, Vol. 9, no. 6(1) (2019), p. 030-037. I. |
Ohlasy
Názov kategórie | Konkrétny názov |
---|---|
3 - citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch | Belicová, Simona (34%); Lacsný, Boris (33%); Teleki, Aba (33%): E-Homework with Feedback on the Topic of Momentum in the E-learning Environment Moodle and its Analysis. 2018 Florencia : ISBN 978-88-6292-976-9 |
2 - citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS | Horváthová, Daniela (50%); Rakovská, Mária (20%); Zelenický, Ľubomír (30%): The creation of science projects in the physics teachers preparation. 2017 Melville : AIP Publishing, 2017. ISBN 978-0-7354-1472-3 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
ENKI | E-learningový kurz na podporu kultúry vzdelávania, určený pre potreby učiteľa na testovanie žiakov so spätnou väzbou | https://amos.ukf.sk/course/view.php?id=181 |
Info o popularizačných aktivitách projektu | príspevky (oznamy) na webe univerzity o popularizačných aktivitách projektu | www.ukf.sk (oznamy) https://www.fpv.ukf.sk/sk/ |
Fyzika veselo i vážne – Fyzikálne experimenty | popularizačné prednášky v roku 2017 na niektorých vybratých gymnáziách (Gymnázium Liptovský Hrádok, Gymnázium Krompachy, Gymnázium Martin,Gymnázium Šala, Gymnázium Golianova Nitra, Gymnázium Párovská Nitra) jarný a jesenný cyklus | web stránky jednotlivých gymnázií |
Science talks Nitra 2017 | Popularizačná prednáška na základe pozvania pod záštitou Enel, UKF v Nitre a SPU. V rámci Nitrianskych univerzitných dní. | https://www.seas.sk/ nitrianske-univerzitne-dni-2017 |
Science talk Nitra 2018 | Popularizačná prednáška na základe pozvania pod záštitou Enel, UKF v Nitre a SPU. V rámci Nitrianskych univerzitných dní. | www.seas.sk |
Šoltésové dni | Workshop pre učiteľov o tvorbe fyzikálnych hračiek využiteľných v rámci vyučovania fyziky | nemá link |
Fyzika všetkými zmyslami - oko | Popularizačná prednáška pre žiakov základných a stredných škôl (opakovanie prednášky 9 krát, účasť 1000 žiakov z toho 400 žiakov strených škôl) | Valovičová, Ľubomíra (100%): Fyzikálna šou odhalila záhady oka. Nitra : ISSN 1338-3272 https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13982/175096 |
Masterclasses | Workshop pre žiakov stredných škôl venovaný popularizácií časticovej fyziky a práci vedca | nemá link |
Seminár pre učiteľov 1 | 5 dňový seminár pre učiteľov fyziky zameraný na počítačom podporovaný experiment | nemá link |
Seminár pre učiteľov 2 | 4 dňový seminár pre učiteľov fyziky zameraný na fyzikálne experimenty riešené pomocou aplikácií v tablete alebo v smartfóne | nemá link |
Workshop pre učiteľov 1 | 2 dňový workshop (každý workshop trval cca. 3 hodiny)pre učiteľov venovaný počítačom podporovaným experimentov | nemá link |
Workshop pre učiteľov 2 | 1 dňový workshop pre učiteľov, ktorý bol venovaný prezentovaniu jednotlivých experimentov, ktoré boli v rámci projektu prezentované v predchádzajúcom období | nemá link |
Workshop pre učiteľov 3 | 1 dňový workshop pre učiteľov, ktorý pracujú s nadanou mládežou - merania v termofyzikálnom laboratóriu. | nemá link |
Stredoškolské termolaboratórium | workshop pre stredoškolských žiakov zameraný na meranie v rámci termofyzikálneho laboratória | nemá link |
Fyzika všetkými zmyslami - hmat | Popularizačná prednáška pre žiakov základných a stredných škôl (opakovanie prednášky 9 krát, účasť 1000 žiakov z toho 300 žiakov strených škôl) | Ondruška, Ján (50%); Valovičová, Ľubomíra (50%): Fyzika všetkými zmyslami. Nitra : ISSN 1338-3272 https://www.tv-archiv.sk/televizne-noviny/televizne-noviny-18-12-2019- |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele.