Hudobná tvorba ako prostriedok rozvoja kľúčových kompetencií
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní
Názov projektu (slovenský): Hudobná tvorba ako prostriedok rozvoja kľúčových kompetencií
Názov projektu (anglický): Musical creation as a way to developing of key competences
Začiatok riešenia projektu: 2017
Koniec riešenia projektu: 2018
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 049UK-4/2017
Vedúci projektu: Mgr. art. Tomáš Boroš, PhD., ArtD.
Vysoká škola: Univerzita Komenského v Bratislave
Pracovisko: Pedagogická fakulta
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 4 245,74 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
ADF | Boroš, Tomáš (100%): Dominancia učiteľa v procese dominancie žiaka. Hudobná tvorba a tvorivosť v edukačnom procese. 2017 ISSN 1339-8725 |
AFC | Boroš, Tomáš (100%); Luska Jiří [rec.], N/A (0%); Mazurek, Jan (0%); Spurný, Ľubomír (0%): Didaktika hudobnej tvorby. 2017 Ostrava : Ostravská univerzita, 2017. ISBN 978-80-7464-920-2 |
AFD | Boroš, Tomáš (100%); Mistrík, Erich (0%); Kováčová, Barbora (0%): Didaktická interpretácia diela Maurica Ravela Moja matka hus. 2017 Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta, 2017. ISBN 978-80-557-1374-8 |
ACB | Michalec, Milan (25%); Beličová, Renáta (10%); Boroš, Tomáš (15%); Čunderlíková, Eva (10%); Kacar, Jakub (10%); Nikitin, Nikolaj (10%); Pavelka, Ľubomír (10%); Žilková, Marta (10%); Vitézová, Eva (0%); Kopčáková, Slávka (0%): Interpretácia hudby v predmete hudobná náuka 1. 2017 |
AFD | Boroš, Tomáš: Elementárna hudobná tvorba. Konferencia Ars et Educatio, Ružomberok 2017 |
AFC | Michalec Milan: Inovácia metodiky hudobnej edukácie vo výučbe základných umeleckých škôl v kontexte recepčnej hudobnej estetiky, vedecká štúdia v rámci konferencie Ostravskej univerzity Janačkiána 2018 |
AEC | Michalec Milan: K verbálnej interpretácii hudby v kontexte nitrianskej recepčnej hudobnej estetiky – vedecká štúdia zaznela v rámci konferencie Hermeneutické interpretace VII Ostravskej univerzity |
AFC | Boroš, Tomáš: Didaktická interpretácia skladby Dymák z Lašských tancov Leoša Janáčka, príspevok na konferencii Ostravskej univerzity Janačkiána 2018 |
BCI | Boroš, Tomáš: Metodika hudobnej tvorby – text publikácie je pripravený na vydanie vo Vydavateľstve Univerzity Komenského – vydanie sa predpokladá v mesiacoch február – marec 2018 |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
Hudba ako čin | Workshopy pre učiteľov - prezentovanie výsledkov riešenia KEGA grantu. 2017: Stanica Žilina Zárečie, ZUŠ Rosinského Nitra. 2018: ZUŠ Poprad, Spojená škola sv. Rodiny Bratislava, ZUŠ Nové Zámky, Brilliant Stars International Primary Schoool and Kindergarten. | www.in-music.sk/novinky/hudba-ako-cin/ |
Elementárna hudobná tvorba - Skladačky | Workshopy pre učiteľov s modelovými žiakmi - prezentovanie výsledkov riešenia KEGA grantu. 2018: ZUŠ Brezno, ZUŠ Poltár, ZUŠ Púchov, ZUŠ Litoměřice, JAMU Brno, Ped F Univerzity Hradec Králové, Ped F Univerzity Palackého Olomouc. | www.newmusicforkids.org |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.