Formatívne hodnotenie žiakov v predmete Technika v nižšom strednom vzdelávaní so zameraním na kognitívnu oblasť
Základné informácie
Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)
Názov projektu (slovenský): Formatívne hodnotenie žiakov v predmete Technika v nižšom strednom vzdelávaní so zameraním na kognitívnu oblasť
Názov projektu (anglický): Formative assessment of students within the subject Technology in lower secondary education with a focus on cognitive area
Začiatok riešenia projektu: 2017
Koniec riešenia projektu: 2019
Stav projektu: Ukončený
Číslo projektu: 017UMB-4/2017
Vedúci projektu: prof. PaedDr. Milan Ďuriš, CSc.
Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pracovisko: Fakulta prírodných vied
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA
Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA | Kapitálové výdavky v € | |
---|---|---|
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu | 12 991,00 | 0,00 |
Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia
Publikačná činnosť
Kód kategórie | Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.) |
---|---|
AAB | Formatívne hodnotenie žiakov v kognitívnej oblasti v predmete technika, ISBN 978-80-557-1580-3, 120 s. |
ACB | Stratégie a postupy vyučovania podporujúce formatívne hodnotenie žiakov v predmete technika, ISBN 978-80-557-1534-6, 136 s. |
ADE | Application of digital competence of the teacher in innovative approach of studentś assessment bymeans of interactive electronic exercises, ISSN 2450-3967, 18 s. |
ADE | Stratégie a postupy vyučovania podporujúce formatívne hodnotenie žiakov v predmete technika v 6.-9. ročníku základnej školy, ISSN 1803-537X, 11 s. |
ADE | Innovative Methods in Education Supporting Formative Assessment of Students within the Subject Technolgy in Elementary School, ISSN 2080-9069, 6 s. |
ADE | Learning Tasks Supporting Fornative Assessment of Students Within the Subjekt Focused on Electrotechnics. ISSN 2313-1640, 7 s. |
AFG | Stratégie a postupy vyučovania podporujúce formatívne hodnotenie žiakov v predmete technika v 6.-9. ročníku základnej školy, ISBN 978-80-244-5511-2, 2 s. |
AFK | Learning Tasks Supporting Fornative Assessment of Students Within the Subjekt Focused on Electrotechnics. Formát A1. |
AAA | Dostál, Jiří (19%); Hašková, Alena (12%); Kožuchová, Mária (10%); Kropáč, Jiří (10%); Ďuriš, Milan (10%); Honzíková, Jarmila (7%); Částková, Pavlína (7%); Žilková, Katarína (5%); Stebila, Ján (5%); Uhrinová, Miriam (5%); Bendík, Miloš (5%); Fadrhonc, Jan (5%); Kozík, Tomáš (0%); Walat, Wojciech (0%); Šmelová, Eva (0%); Molnár, Josef (0%): Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn. 2017 |
ADE | Ďuriš, Milan (100%): Uplatňovanie digitálnej kompetencie učiteľov vo výučbe technických odborných predmetov. 2017 Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017. ISSN 2080-9069 |
AFG | Ďuriš, Milan (34%); Pandurovič, Ivana (33%); Stadtrucker, Roman (33%): Teachers´digital competence in innovative approach to assessment of students by means of interactive electron. 2017 Dubrovník : Faculty of education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2017. ISBN 978-953-6965-61-8 |
ADF | Pandurovič, Ivana (50%); Ďuriš, Milan (50%): Vybrané kľúčové (profesijné) kompetencie učiteľov techniky v nižšom strednom vzdelávaní. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISSN 1338-9742 |
ADE | Ďuriš, Milan (50%); Pandurovič, Ivana (50%): Selected results of the research focused on implementation of communication competence of the teachers of the subject technical education in lower secondary education. Rzeszów : ISSN 2080-9069 |
AEC | Ďuriš, Milan (50%); Pandurovič, Ivana (15%); Stadtrucker, Roman (35%): Application of digital competence of the teacher in innovative approach of students´ assessment by means of interactive electronic exercises. 2018 Zielona Góra : ISBN 978-83-842-364-5 ISSN 2450-3967 |
ADF | Pandurovič, Ivana (50%); Ďuriš, Milan (50%): Summary results of the research on selected key competences of teachers. Banská Bystrica : ISSN 1339-9888 |
AFG | Pandurovič, Ivana (50%); Ďuriš, Milan (50%): Selected results of the research focused on using computer literacy of the teachers of the subject technical education in lower secondary education. 2018 Olomouc : ISBN 978-80-244-5318-7 |
BCB | Stadtrucker, Roman (100%): Grafická komunikácia v technike. Súbor pracovných listov pre 6. a 7. ročník základnej školy. ISBN 978-80-972789-9-1, 30 s. |
BCB | Stadtrucker, Roman (50%); Ďuriš, Milan (50%): Elektrotechnika a elektronika pre základné školy. Súbor pracovných listov pre predmet technika. ISBN 978-80-557-1412-7, 66 s. |
Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)
Názov výstupu | Opis výstupu | Link |
---|---|---|
workshop | V rámci medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie pod názvom Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania (8.-9.10. 2018, Hotel Šachtička, Banská Bystrica, odborný garant prof. M. Ďuriš, CSc.), bol organizovaný pre učiteľov ZŠ vyučujúcich predmet technika odborný workshop zameraný na osvojenie metodiky práce so Súborom pracovných listov pre predmet technika v 6.-9. roč. ZŠ (lektor PaedDr. R. Stadtrucker, PhD,), | nie je |
Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA
Splnil ciele výborne.