Formatívne hodnotenie žiakov v predmete Technika v nižšom strednom vzdelávaní so zameraním na kognitívnu oblasť

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 1 pre program rozvoja materského, základného a stredného školstva (perspektívy)

Názov projektu (slovenský): Formatívne hodnotenie žiakov v predmete Technika v nižšom strednom vzdelávaní so zameraním na kognitívnu oblasť

Názov projektu (anglický): Formative assessment of students within the subject Technology in lower secondary education with a focus on cognitive area

Začiatok riešenia projektu: 2017

Koniec riešenia projektu: 2019

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 017UMB-4/2017

Vedúci projektu: prof. PaedDr. Milan Ďuriš, CSc.

Vysoká škola: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Pracovisko: Fakulta prírodných vied

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 12 991,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AAB Formatívne hodnotenie žiakov v kognitívnej oblasti v predmete technika, ISBN 978-80-557-1580-3, 120 s.
ACB Stratégie a postupy vyučovania podporujúce formatívne hodnotenie žiakov v predmete technika, ISBN 978-80-557-1534-6, 136 s.
ADE Application of digital competence of the teacher in innovative approach of studentś assessment bymeans of interactive electronic exercises, ISSN 2450-3967, 18 s.
ADE Stratégie a postupy vyučovania podporujúce formatívne hodnotenie žiakov v predmete technika v 6.-9. ročníku základnej školy, ISSN 1803-537X, 11 s.
ADE Innovative Methods in Education Supporting Formative Assessment of Students within the Subject Technolgy in Elementary School, ISSN 2080-9069, 6 s.
ADE Learning Tasks Supporting Fornative Assessment of Students Within the Subjekt Focused on Electrotechnics. ISSN 2313-1640, 7 s.
AFG Stratégie a postupy vyučovania podporujúce formatívne hodnotenie žiakov v predmete technika v 6.-9. ročníku základnej školy, ISBN 978-80-244-5511-2, 2 s.
AFK Learning Tasks Supporting Fornative Assessment of Students Within the Subjekt Focused on Electrotechnics. Formát A1.
AAA Dostál, Jiří (19%); Hašková, Alena (12%); Kožuchová, Mária (10%); Kropáč, Jiří (10%); Ďuriš, Milan (10%); Honzíková, Jarmila (7%); Částková, Pavlína (7%); Žilková, Katarína (5%); Stebila, Ján (5%); Uhrinová, Miriam (5%); Bendík, Miloš (5%); Fadrhonc, Jan (5%); Kozík, Tomáš (0%); Walat, Wojciech (0%); Šmelová, Eva (0%); Molnár, Josef (0%): Technické vzdělávání na základních školách v kontextu společenských a technologických změn. 2017
ADE Ďuriš, Milan (100%): Uplatňovanie digitálnej kompetencie učiteľov vo výučbe technických odborných predmetov. 2017 Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017. ISSN 2080-9069
AFG Ďuriš, Milan (34%); Pandurovič, Ivana (33%); Stadtrucker, Roman (33%): Teachers´digital competence in innovative approach to assessment of students by means of interactive electron. 2017 Dubrovník : Faculty of education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2017. ISBN 978-953-6965-61-8
ADF Pandurovič, Ivana (50%); Ďuriš, Milan (50%): Vybrané kľúčové (profesijné) kompetencie učiteľov techniky v nižšom strednom vzdelávaní. 2017 Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2017. ISSN 1338-9742
ADE Ďuriš, Milan (50%); Pandurovič, Ivana (50%): Selected results of the research focused on implementation of communication competence of the teachers of the subject technical education in lower secondary education. Rzeszów : ISSN 2080-9069
AEC Ďuriš, Milan (50%); Pandurovič, Ivana (15%); Stadtrucker, Roman (35%): Application of digital competence of the teacher in innovative approach of students´ assessment by means of interactive electronic exercises. 2018 Zielona Góra : ISBN 978-83-842-364-5 ISSN 2450-3967
ADF Pandurovič, Ivana (50%); Ďuriš, Milan (50%): Summary results of the research on selected key competences of teachers. Banská Bystrica : ISSN 1339-9888
AFG Pandurovič, Ivana (50%); Ďuriš, Milan (50%): Selected results of the research focused on using computer literacy of the teachers of the subject technical education in lower secondary education. 2018 Olomouc : ISBN 978-80-244-5318-7
BCB Stadtrucker, Roman (100%): Grafická komunikácia v technike. Súbor pracovných listov pre 6. a 7. ročník základnej školy. ISBN 978-80-972789-9-1, 30 s.
BCB Stadtrucker, Roman (50%); Ďuriš, Milan (50%): Elektrotechnika a elektronika pre základné školy. Súbor pracovných listov pre predmet technika. ISBN 978-80-557-1412-7, 66 s.

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
workshop V rámci medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie pod názvom Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania (8.-9.10. 2018, Hotel Šachtička, Banská Bystrica, odborný garant prof. M. Ďuriš, CSc.), bol organizovaný pre učiteľov ZŠ vyučujúcich predmet technika odborný workshop zameraný na osvojenie metodiky práce so Súborom pracovných listov pre predmet technika v 6.-9. roč. ZŠ (lektor PaedDr. R. Stadtrucker, PhD,), nie je

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele výborne.

Filter

Filter