Implementácia nových technológií a interdisciplinárnych vzťahov v praktickej výučbe spotrebiteľských štúdií

Základné informácie

Tematická oblasť: komisia č. 2 pre nové technológie, metódy a formy vo vzdelávaní

Názov projektu (slovenský): Implementácia nových technológií a interdisciplinárnych vzťahov v praktickej výučbe spotrebiteľských štúdií

Názov projektu (anglický): Implementation of New Technologies and Interdisciplinary Relations in Practical Training on Consumer Studies

Začiatok riešenia projektu: 2016

Koniec riešenia projektu: 2018

Stav projektu: Ukončený

Číslo projektu: 038SPU-4/2016

Vedúci projektu: doc. Ing. Jakub Berčík, PhD.

Vysoká škola: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Pracovisko: Fakulta ekonomiky a manažmentu

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA

Finančná dotácia z MŠVVaŠ SR v rámci KEGA Kapitálové výdavky v €
Čerpané za celé obdobie riešenia projektu 29 953,00 0,00

Zoznam výstupov projektu za celé obdobie riešenia

Publikačná činnosť

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AED Šugrová, M. - Nagyová, L. - Tkáč. F. - Janšto, E. 2018. Factors Influencing Slovak Consumer´s Actual Buying Behavior towards Fresh Vegetable. International Scientific Days 2018. “Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems.” Conference Proceedings, Nitra: SPU, 2018. pp. 706-718. ISBN 978-80-7598-180-6.
AED Šedík, P. - Horská, E. - Krasnodebski, A. - Bieniasz, M. 2018. Marketing Approach in Role and Importance of Pollinators in Gardens: A Preliminary Study. International Scientific Days 2018. “Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems.” Conference Proceedings, Nitra: SPU, 2018. pp. 671-682. ISBN 978-80-7598-180-6.
AED Horská, E. - Berčík, J. - Paluchová, J. - Gálová, J. - Pramana, B. E. 2018. Consumer Neuroscience as a Tool for Finding an Effective Cultural Markers for Visual Design. International Scientific Days 2018. “Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems.” Conference Proceedings, Nitra: SPU, 2018. pp. 624-636. ISBN 978-80-7598-180-6.
AED Berčík, J. - Paluchová, J. - Gálová, J. - Neomániová, K. – Hladíková, L. 2018. Aroma Marketing - A Modern Marketing Phenomenon. International Scientific Days 2018. “Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems.” Conference Proceedings, Nitra: SPU, 2018. pp. 586-598. ISBN 978-80-7598-180-6.
AED Hambálková, M. - Vakoš, A. 2018. Export Competitiveness of Slovak Companies on Foreign Markets. International Scientific Days 2018. “Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems.” Conference Proceedings, Nitra: SPU, 2018. pp. 86-92. ISBN 978-80-7598-180-6.
ADM Neomániová, K. - Berčík, J. - Horská, E. 2018. Dissonance of selected neuroscience techniques at detection of emotions in advertising spots. In Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. s. 969-977. Brno: ISSN 1211-8516.
AEC Šedík, P. - Benda Prokeinová, R. - Horská, E. 2018. Sensory evaluation of honey by young consumers in Slovakia: pilot testing. International Day of Science 2018 - economics, management, innovation. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, pp. 159-166.
ADN Šedík, P. - Kňazovická, V. - Horská, E. - Kačániová, M. 2018. Consumer sensory evaluation of honey across age cohorts in Slovakia. Potravinárstvo Slovak Journal of Food Sciences. Nitrianske Hrnčiarovce: Združenie HACCP Consulting, 2018, 12(1), 673-679. ISSN 1337-0960.
AEC Hambalková, M. - Vakoš, A. 2018. Trends of agrarian trade of the Slovak republic with third countries. In Production Management and Business Development – Mihalčová et al. (Eds.) 2018 Taylor & Francis Group London. pp. 71-76. ISBN
AEC Berčík, J. - Paluchová, J. - Gálová, J. 2018. Neuromarketing for evaluating new technologies in marketing management. In Production Management and Business Development – Mihalčová et al. (Eds.) 2018 Taylor & Francis Group London. pp. 17-21. ISBN 978-1-138-60415-5
AEC Šedík, P. - Benda-Prokeinová, R. - Horská, E. 2019. Consumption patterns and sensory perception of honey by young segment in Slovakia. Economics Management Innovation. vol. 3: pp-pp. ISSN 1805-353X
ACB Berčík, J. - Horská, E. – Nagyová, Ľ. 2018. Návody na cvičenia z predmetu Obchodná prevádzka a merchandising. Nitra : SPU v Nitre, 2018. ISBN 978-80-552-1953-0.
ACB Horská, E. – Paluchová, J. 2018. Návody na cvičenia z predmetu Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie. Nitra : SPU v Nitre, 2018. ISBN 978-80-552-1956-1.
ACB Nagyová, Ľ. – Kádeková, Z. 2018. Návody na cvičenia z predmetu Marketingová komunikácia. Nitra : SPU v Nitre, 2018. ISBN 978-80-552-1955-4.
ACB Paluchová, J. – Neomániová, K. 2018. Návody na cvičenia z predmetu marketing služieb. Nitra : SPU v Nitre, 2018. ISBN 978-80-552-1954-7.

Iné výstupy (napr. e-learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
Workshop „Marketing potravín a spotrebiteľské štúdie“ Nové technológie a interdisciplinárne prístupy v spotrebiteľskom správaní umožnili obohatenie teoretických a praktických poznatkov https://spu.fem.uniag.sk/mvd2018/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=23&lang=sk
Predstavenie Laboratória spotrebiteľských štúdií FEM SPU v Nitre verejnosti 16. októbra 2018 bolo za účasti generálneho riaditeľa sekcie vysokých škôl Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR Mgr. Jozefa Jurkoviča a viacerých významných zahraničných a domácich hostí a médií oficiálne predstavené laboratórium. https://tvnitricka.sk/laboratorium-na-spu/
Vytvorenie webovej platformy pre vzdialený zber biometrických dát - SAMOLAB Online webová platforma pre vzdialený zber biometrických údajov a získavanie spätnej väzby prostredníctvom tabletov v laboratóriu. https://samolab.online/client/login
Webová stránka Laboratória spotrebiteľských štúdií FEM SPU v Nitre Vytvorenie webovej stránky laboratória ako súčasť fakultnej webovej stránky. http://www.fem.uniag.sk/sk/o-laborat%C3%B3riu/

Záverečné hodnotenie príslušnej komisie KEGA

Splnil ciele excelentne (s dosiahnutím celospoločenských prínosov).

Filter

Filter