Základy smart pricingu a špecifiká pricingu e-shopov
Forma podujatia: | Workshop |
---|---|
Termín konania: | 11.04.2014 |
Miesto podujatia: | Ružová dolina, Rozadol |
Usporiadateľ: | Pricemania Academy |
Odborný gestor podujatia: | Václav Lorenc |
Odkaz na stránku konferencie: | http://www.pricemaniaacademy.sk/zaklady-smart-pricingu-a-specifika-pricingu-e-shopov |
Kľúčové slová: | Segmentácia Psychológia cien Komunikácia cien Zľavy Value for Money benchmarking Value for Money pozícia Cenová intenzita Cenová vojna Cenové zmeny Pricing nového procesu |
Rokovací jazyk: | Slovenský |
Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ? Pretože cena je súčasťou marketingového mixu a vo všeobecnosti jej manažéri venujú najmenej času ako ostatným 3 P, pričom je jediná, ktorá produkuje zisk. Neuvedomujú si tiež, že už 1 % zmeny ceny môže mať až 11% dopad na zisk, zmeny sa jednoducho implementujú a doba návratnosti je veľmi krátka. Problematika pricingu je rozsiahla a rozličná v každom odvetví, preto neexistuje žiadne všeobecné pravidlo ako naňho. Ak chcete načrieť do tejto problematiky, pochopiť rolu pricingu v marketingovom mixe, získať istotu pri nastavovaní cien a pochopiť ako nastaviť cenu tak, aby zvyšovala výnosy, tak práve preto by ste sa mali zúčastniť tohto workshopu.
Tématické okruhy
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE: Naučíte sa, ako vníma cenu Váš zákazník, ako ju ovplyvňuje konkurencia a ktoré procesy musí pricing podporovať. Priblížite sa problematika pricingu v online odvetví a zistíte, čo všetko ste nevedeli.
Ďalšie informácie
ČO SI SO SEBOU VZIAŤ NA WORKSHOP: Nepotrebujete so sebou nič špeciálne, stačí vám pero a papier.
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 16:50