Webový copywriting
Forma podujatia: | Workshop |
---|---|
Termín konania: | 08.04.2014 |
Miesto podujatia: | Priemyselná 1/A, Bratislava 821 09 |
Usporiadateľ: | Pricemania Academy |
Odborný gestor podujatia: | Tomáš Vatrt |
Odkaz na stránku konferencie: | http://www.pricemaniaacademy.sk/webovy-copywriting |
Kľúčové slová: | workshop copywriting texty |
Rokovací jazyk: | Slovenský |
Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ? Obsah webstránok je dôležitý nielen pre vyhľadávače, ale hlavne pre samotných zákazníkov. Najlepšie webstránky sú vytvárané na základe obsahu. Zúčastnite sa celodenného workshopu na tému copywriting a pochopte pravidlá štruktúrovania webstránok a textov. Naučte sa povedať viac menej slovami. Posvietime si aj na nadpisy. Práve tie sú najdôležitejšie texty na webstránke, pretože sú častokrát to jediné, čo návštevník zachytí. Predmetom školenie budú aj pravidlá písania inzercie pre Google Adwords, Etarget a ďalšie reklamné formáty a copywriting pre SEO. Oboznámite sa aj s 25 pravidlami pre zvýšenie konverzie pomocou A/B testingu.
Tématické okruhy
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE? - ako písať texty pre vašu webstránku alebo eshop tak, aby zaujali… a hlavne predali - ako súvisí koncepcia webu s jeho štruktúrou a rozložením podstránok - používať koncept AIDA a prvky obchodne presvedčivého textu - zásady štylistiky a grafickú úprava textov na web - používať vhodné členenie textu do blokov (nadpisy a podnadpisy) - ako písať meta description, title tagy, nadpisy a texty s ohľadom na SEO - ako vymyslieť slogan, motto alebo názov spoločnosti / doménu - pravidlá písania inzercie pre reklamné formáty (Adwords, Etarget) - ako napísať text newslettra - ako správne uviesť subject emailu tak, aby ho otvorilo viac ľudí - pripraviť scenár k video prezentácii služby - správne sformulovať a štrukturovať popis výrobku alebo služby Workshop je rozdelený do viacerých blokov, pomocou ktorých sa zoznámite s písaním rôznych žánrov. Na úvodné školenie nadväzuje séria praktických cvičení, ktoré prebiehajú formou emailovej korešpondencie s lektorom po dobu 6 týždňov. Každý týždeň dostanete za úlohu napísať konkrétny text (napríklad text k motion videu alebo inzercii pre Google Adwords), ktorý vám lektor podrobne okomentuje. Spätná väzba vás naučí aplikovať novo nadobudnuté poznatky do praxe.
Ďalšie informácie
ČO SI ZOBRAŤ SO SEBOU NA WORKSHOP? Nepotrebujete nič, iba notebook alebo tablet
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 16:50