Súčasné tendencie v riadení a marketingu európskych destinácií

Forma podujatia: Konferencia › S medzinárodnou účasťou
Termín konania: 29.09.2016
Miesto podujatia: Cikkerova sieň historickej radnice, Námestie SNP v Banskej Bystrici
Usporiadateľ: Ekonomická fakulta UMB spolu s Oblastnou organizáciou cestovného ruchu Stredné Slovensko
Odborný gestor podujatia: Ing. Ľudmila Šmardová, PhD., Ing. Tomáš Gajdošík, PhD., Ing. Zuzana Gajdošíková, PhD.
Odkaz na stránku konferencie: http://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=1314
Kľúčové slová: marketing konkurencieschopnosť cestovný ruch destinácia
Rokovací jazyk:

Hlavný cieľ

Cieľom konferencie je prezentovať nové myšlienky, súčasné trendy a príklady dobrej praxe v destinačnom manažmente a marketingu. Konferencia je určená odbornej verejnosti, manažérskym organizáciám cestovného ruchu a zástupcom samospráv.

Tématické okruhy

  • Marketing a konkurencieschopnosť krajiny
  • Význam ocenenia „európske“ v rozvoji cestovného ruchu
  • príklady dobrej praxe v manažmente a marketingu cestovného ruchu

Posledná aktualizácia: 26.09.2016 10:43

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie