Starostlivosť o zákazníka

Forma podujatia: Workshop
Termín konania: 29.04.2014
Miesto podujatia: Priemyselná 1/A, Bratislava 821 09
Usporiadateľ: Pricemania Academy
Odborný gestor podujatia: Dávid Čačík
Odkaz na stránku konferencie: http://www.pricemaniaacademy.sk/starostlivost-o-zakaznika
Kľúčové slová: Customer satisfaction chat systems multi-channel customer support customer loyalty Live Agent
Rokovací jazyk: Slovenský

Hlavný cieľ

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ: Starostlivosť o zákazníkov je extrémne dôležitá súčasť podnikania, ktorá sa bohužial na Slovensku veľmi podceňuje. Je sedemkrát zložitejšie a drahšie získať nového zákazníka ako si stávajúceho udržať. A práve pri riešení požiadaviek od existujúcich zákazníkov robia slovenské spoločnosti najvačšie chyby v komunikácií, prístupe a kvalite odpovede.

Tématické okruhy

Na workshope sa dozviete a naučíte: - ako správne komunikovať s potenciálnym zákazníkom a zvýšiť si predaje v priemere o 30% - ako odpovedať zákazníkom, čo robiť keď vás vytočia, čo si najviac cenia a ako sa postaviť k reklamáciam či negatívnej kritike - prečo je dôležité komunikovať so zákazníkom tak, ako je to jemu prirodzené ako identifikovať a zneškodniť negatívnu reklamu na facebooku a na twitteri či iných sociálnych médiach a otočiť ju vo váš prospech - čo je najdôležitejší faktor pri vytvorení úsmevu na tvári zákazníka, aby následne pozitívne hovoril o vašej spoločnosti všetkým naokolo Tieto teoretické znalosti následne pretavíme do praktických skúseností, keďže druhá časť workshopu sa bude zameriavať na správne pochopenie a nastavenie nástroja na správnu komunikáciu Live Agent (www.ladesk.com).

Ďalšie informácie

ČO SI ZOBERTE SO SEBOU NA WORKSHOP? Počítač, prihlasovacie údaje k vášmu e-shopu (projektu) a dobrú náladu :)

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 16:52

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie