Starostlivosť o zákazníka
Forma podujatia: | Workshop |
---|---|
Termín konania: | 29.04.2014 |
Miesto podujatia: | Priemyselná 1/A, Bratislava 821 09 |
Usporiadateľ: | Pricemania Academy |
Odborný gestor podujatia: | Dávid Čačík |
Odkaz na stránku konferencie: | http://www.pricemaniaacademy.sk/starostlivost-o-zakaznika |
Kľúčové slová: | Customer satisfaction chat systems multi-channel customer support customer loyalty Live Agent |
Rokovací jazyk: | Slovenský |
Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ: Starostlivosť o zákazníkov je extrémne dôležitá súčasť podnikania, ktorá sa bohužial na Slovensku veľmi podceňuje. Je sedemkrát zložitejšie a drahšie získať nového zákazníka ako si stávajúceho udržať. A práve pri riešení požiadaviek od existujúcich zákazníkov robia slovenské spoločnosti najvačšie chyby v komunikácií, prístupe a kvalite odpovede.
Tématické okruhy
Na workshope sa dozviete a naučíte: - ako správne komunikovať s potenciálnym zákazníkom a zvýšiť si predaje v priemere o 30% - ako odpovedať zákazníkom, čo robiť keď vás vytočia, čo si najviac cenia a ako sa postaviť k reklamáciam či negatívnej kritike - prečo je dôležité komunikovať so zákazníkom tak, ako je to jemu prirodzené ako identifikovať a zneškodniť negatívnu reklamu na facebooku a na twitteri či iných sociálnych médiach a otočiť ju vo váš prospech - čo je najdôležitejší faktor pri vytvorení úsmevu na tvári zákazníka, aby následne pozitívne hovoril o vašej spoločnosti všetkým naokolo Tieto teoretické znalosti následne pretavíme do praktických skúseností, keďže druhá časť workshopu sa bude zameriavať na správne pochopenie a nastavenie nástroja na správnu komunikáciu Live Agent (www.ladesk.com).
Ďalšie informácie
ČO SI ZOBERTE SO SEBOU NA WORKSHOP? Počítač, prihlasovacie údaje k vášmu e-shopu (projektu) a dobrú náladu :)
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 16:52