QUO VADIS 2023 <generated by AI>
Forma podujatia: | Konferencia › S medzinárodnou účasťou |
---|---|
Termín konania: | 20.04.2023 |
Miesto podujatia: | pôda Fakulty masmediálnej komunikácie UCM - Námestie J. Herdu 2, Trnava/online |
Usporiadateľ: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Odborný gestor podujatia: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Konané pod záštitou: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Odkaz na stránku konferencie: | https://fmk.sk/veda-a-vyskum/konferencie/quo-vadis/ |
Kľúčové slová: | integrácia umelej inteligencie médiá marketing digitálne hry |
Rokovací jazyk: | Anglický Slovenský |
Hlavný cieľ
Medzinárodná vedecká konferencia Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave s názvom QUO VADIS 2023 <generated by AI> spája tri oblasti záujmu – médiá, marketing a digitálne hry. Konferencia je určená pre doktorandky, doktorandov a mladé vedecké osobnosti.
Ústrednou témou konferencie je problematika umelej inteligencie. Umelá inteligencia (AI) významne ovplyvňuje najmä odbory ako masmédiá, marketing a digitálne hry z rôznych dôvodov. Benefity jej existencie zahŕňajú najmä zvyšovanie produktivity práce či zlepšovanie kvality života. Vzrušujúci vývoj technológií a digitálnych služieb zmenil spôsoby získavania informácií a komunikačné zvyklosti podnikov, organizácií, ale aj radových používateliek a používateľov internetu.
Na konferencii sa dozviete o nevyhnutnosti integrácie umelej inteligencie do oblasti médií, marketingu a digitálnych hier. Otázkou zostáva, či je AI pre uvedené odvetvia príležitosťou, alebo rizikom.
Cieľom konferencie je podnietiť odborné diskusie v oblastiach marketingu, médií a digitálnych hier a navzájom zdieľať získané vedomosti i praktické skúsenosti a referovať o dôležitých poznatkoch, ako aj o výsledkoch výskumov. Interpretačné diskusie sa budú zameriavať na aktuálne trendy a výzvy, najmä v oblasti umelej inteligencie.
Tématické okruhy
DISKUSNÉ TÉMY
• Umelá inteligencia a jej použitie v rámci médií, marketingu a digitálnych hier
• Súčasné trendy v médiách, marketingu a digitálnych hrách
• Mediálna gramotnosť - digitálna, spotrebiteľská, reklamná, informačná
• VR verzus AR v kontexte spotrebiteľského trhu • Digitálne umenie
• Digitálny marketing
• Reálie, hranice a riziká súčasného novinárstva
• Aktuálny stav a nové výzvy v oblasti sociálnych médií
• Stieranie hraníc medzi realitou a fikciou v mediálnom priestore
• Inovácie a nové kreatívne postupy vo sfére digitálnych hier
• Diverzita a budovanie komunít v digitálnom prostredí
• Etické úskalia používania umelej inteligencie v mediálnej tvorbe
Ďalšie informácie
Všetky prijaté príspevky v slovenskom aj anglickom jazyku budú publikované v recenzovanom konferenčnom zborníku. Príspevky publikované
v anglickom jazyku budú zaslané na indexáciu do medzinárodných vedeckých databáz. Príspevky publikované v slovenskom jazyku budú zaslané na indexáciu prostredníctvom platformy Google Scholar.
KONTAKT
Email: quovadisfmk2023@gmail.com
Posledná aktualizácia: 03.04.2023 18:23