Nové trendy v marketingu

Forma podujatia: Konferencia › S medzinárodnou účasťou
Termín konania: 15.11.2011 - 16.11.2011
Miesto podujatia: Smolenický zámok
Usporiadateľ: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Odborný gestor podujatia: doc. Ing. Jozef Matúš, CSc.
Odkaz na stránku konferencie: http://fmk.ucm.sk/konferencie/nove-trendy-v-marketingu
Kľúčové slová: marketing marketingová komunikácia konkurencieschopnosť
Rokovací jazyk: Anglický
Český
Slovenský

Hlavný cieľ

Cieľom konferencie je zabezpečiť rýchle šírenie najnovších vedeckých poznatkov z oblasti marketingu, médií a komunikácie, ktorá je jednou z najdynamickejšie sa vyvíjajúcich sfér spoločnosti, reflektovať zmeny v oblasti marketingu vyvolané hospodárskou krízou a posilniť dialóg odborníkov.

Tématické okruhy

Hlavnou témou je Zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem a budú sa ňou zaoberať nasledujúce sekcie:

  • Nové trendy v marketingovej komunikácii,
  • Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu,
  • Marketingová komunikácia a media relations,
  • Digitálny marketing,
  • Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie (sekcia pre doktorandov).

Ďalšie informácie

Dôležité termíny

Zaslanie prihlášky do 31. 10. 2011
Zaslanie príspevku do 07. 11. 2011
Konanie konferencie 15. – 16. 11. 2011

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Eva Vicenová, PhD. (eva.vicenova@gmail.com)
Posledná aktualizácia: 14.10.2011 11:44

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie