Megatrendy a médiá 2015: Mediálna farma – totemy a tabu
Forma podujatia: | Konferencia › S medzinárodnou účasťou |
---|---|
Termín konania: | 14.04.2015 - 15.04.2015 |
Miesto podujatia: | Smolenický zámok |
Usporiadateľ: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
Odborný gestor podujatia: | doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. |
Odkaz na stránku konferencie: | http://fmk.sk/megatrends-and-media/ |
Kľúčové slová: | média marketing komunikácia megatrendy mediálne štúdiá |
Rokovací jazyk: | Anglický Český Slovenský |
Hlavný cieľ
Medzinárodná vedecká konferencia Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave je etab - lovanou udalosťou s podporou a účasťou odborníkov z teórie a praxe masmediálnej komunikácie. Cieľom konferencie je prezentácia a transfer aktuálnych poznatkov a skúseností, ktoré reflektujú médiá a s nimi spojené súčasné trendy (viď anotá - cie jednotlivých sekcií).
Tématické okruhy
Tematické zameranie sekcií príspevkov podľa sekcií:
Ďalšie informácie
Termíny:
20. 03. 2015 – uzávierka prihlášok,
25. 03. 2015 – zasielanie príspevkov v anglickom jazyku do zborníka, ktorý bude zaslaný na indexovanie do databáz Web of Science, SCOPUS a i.; zasielanie textov do časopisu European Journal of Science and Theology (indexovaný v databáze SCOPUS),
10. 04. 2015 – zasielanie príspevkov do zborníka v slovenskom, českom, poľskom a inom jazyku
Na stiahnutie:
http://fmk.sk/download/konferencie/megatrendy_a_media/Megatrendy-a-media-2015_SK.pdf
http://fmk.sk/download/konferencie/megatrendy_a_media/Megatrends-and-media-2015_EN.pdf
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Monika Prostináková Hossová, PhD. (monika.prostinakova.hossova@ucm.sk)
Posledná aktualizácia: 06.02.2015 11:33