Masmédia a Marketing: Nová autenticita mediálneho priestoru

Forma podujatia: Konferencia › S medzinárodnou účasťou
Termín konania: 13.04.2012
Miesto podujatia: Účelové zariadenie Kancelárie Národnej Rady SR Častá-Papiernička
Usporiadateľ: Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy
Odborný gestor podujatia: Doc. PhDr. Samuel Brečka, CSc
Odkaz na stránku konferencie: http://www.paneurouni.com/sk/fakulty/faculta-masmedii/bratislava-slovakia/pre-studentov/aktuality/konferencia-masmedia-marketing-nova-autenticita-medialneho-priestoru.html
Kľúčové slová: masmédiá marketing
Rokovací jazyk: Slovenský

Hlavný cieľ

Doktorandi Fakulty masmédií PEVŠ organizujú historicky prvú medzinárodnú konferenciu doktorandov s názvom: "Masmédiá a marketing: Nová autenticita mediálneho priestoru". Ústrednou témou sa stáva práve téma nových foriem autenticity v necenzurovanom nekonečnom priestore nových médií.

Tématické okruhy

  • Masmédiá a ich úlohy v spoločnosti
  • Vzťah marketingu a stredoeurópskeho mediálneho priestoru
  • Štúdie venujúce sa téme umenia a performancie v  kontexte
    stredoeurópskeho masmediálneho priestoru

Ďalšie informácie

Registračný poplatok: 30,- Eur je potrebné uhradiť na č. účtu:
2620117102/1100 (do poznámky pre  prijímateľa uvedťe svoje meno a účel
platby - RP), alebo hotovostne v deň konania konferencie.

Informáciu o podujatí vložil:
Ing. Jana Tavacova, (tavacova@efcom.sk)
Posledná aktualizácia: 19.04.2012 14:38

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie