Marketing Identity 2015: Digitálny život

Forma podujatia: Konferencia › S medzinárodnou účasťou
Termín konania: 10.11.2015 - 11.11.2015
Miesto podujatia: Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok
Usporiadateľ: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Odborný gestor podujatia: doc. PhDr. Dana Petranová, PhD.
Odkaz na stránku konferencie: http://fmk.sk/marketing-identity/
Kľúčové slová: marketing digitálny marketing digitálne médiá digitálny spotrebiteľ digitálne hry
Rokovací jazyk: Anglický
Český
Slovenský

Hlavný cieľ

Cieľom medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty masmediálnej komunikácie UCM Marketing Identity je vytvoriť priestor na šírenie najnovších vedeckých poznatkov a praktických skúseností z oblasti marketingu, médií a komunikáciev nadväznosti na význam inovácií, a tiež podporiť dialóg medzi odborníkmi z radov akademickej obce a praxe. Hlavná téma tohtoročnej konferencie, ktorá sa uskutoční 10. – 11. novembra 2015 na Smolenickom zámku, sa orientuje na digitálnu spoločnosť a jej špecifiká.

Tématické okruhy

Ďalšie informácie

Vážení kolegovia, milí priatelia,

srdečne Vás pozývame na 12. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity 2015 s podtitulom Digitálny život, ktorá sa uskutoční 10. - 11. novembra 2015 na Smolenickom zámku.

Rokovanie účastníkov konferencie sa uskutoční v nasledujúcich sekciách:

Výstupom bude recenzovaný konferenčný zborník vybraných príspevkov v anglickom jazyku, ktorý bude ponúknutý databázam Web of Science, Scopus, ERIH PLUS, EBSCO ai. a zborník príspevkov v slovenskom, českom, poľskom, príp. inom jazyku. Zborníky príspevkov z ročníkov 2014 a 2013 v anglickom jazyku sú indexované v databáze Web of Science.

Na konferenciu je možné prihlásiť sa do 15.10.2015 prostredníctvom elektronickej prihlášky na http://bit.ly/midentity15 alebo nižšie na tejto stránke. V prípade, že potrebujete pomôcť s vyplnením prihlášky, neváhajte osloviť kontaktné osoby.

Príspevok v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, v maximálnom rozsahu 10 strán, vrátane abstraktov, kľúčových slov, ilustrácií, tabuliek a zoznamu použitej literatúry a zdrojov, pošlite v textovom editore MS Word najneskôr do 15.10.2015 na e-mailovú adresu: marketing.identity@fmk.sk.

Príspevky doktorandov musia byť zaslané spolu s recenzným posudkom vyhotoveným vedúcim dizertačnej práce alebo iným odborníkom v danej problematike s dosiahnutým vzdelaním III. stupňa VŠ štúdia (PhD.). Recenzný posudok musí byť napísaný do prednastavenej šablóny recenzného posudku, ktorá je k dispozícii na na webovej stránke konferencie. Bez recenzného posudku nebude príspevok doktoranda prijatý. Príspevok bude publikovaný v recenzovanom vedeckom zborníku, pokiaľ bude spĺňať uvedené náležitosti a citačné pravidlá. Uverejnenie príspevku v zborníku je podmienené účasťou na konferencii. 

Konferenčný poplatok 149,- € zahŕňa prenájom priestorov, tlač konferenčných materiálov a vydanie recenzovaného zborníka. Konferenčný poplatok je povinný uhradiť každý spoluautor príspevku bez ohľadu na to, či sa osobne zúčastní konferencie. Platí sa v hotovosti pri registrácii v deň konania konferencie. Pokiaľ nie je možné uhradiť ho v hotovosti pri registrácii, obráťte sa, prosím, na kontaktné osoby.

Kontaktné osoby

Ing. Zuzana Bezáková, PhD.

Ing. Dáša Mendelová, PhD.

marketing.identity@fmk.sk

Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Fakulta masmediálnej komunikácie

Námestie Jozefa Herdu 2

917 01 Trnava

SLOVENSKO

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lukáš Grib, (grib.lukas@gmail.com)
Posledná aktualizácia: 09.10.2015 16:11

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie