Marketing Identity 2015: Digitálny život
Forma podujatia: | Konferencia › S medzinárodnou účasťou |
---|---|
Termín konania: | 10.11.2015 - 11.11.2015 |
Miesto podujatia: | Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok |
Usporiadateľ: | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM |
Odborný gestor podujatia: | doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. |
Odkaz na stránku konferencie: | http://fmk.sk/marketing-identity/ |
Kľúčové slová: | marketing digitálny marketing digitálne médiá digitálny spotrebiteľ digitálne hry |
Rokovací jazyk: | Anglický Český Slovenský |
Hlavný cieľ
Cieľom medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty masmediálnej komunikácie UCM Marketing Identity je vytvoriť priestor na šírenie najnovších vedeckých poznatkov a praktických skúseností z oblasti marketingu, médií a komunikáciev nadväznosti na význam inovácií, a tiež podporiť dialóg medzi odborníkmi z radov akademickej obce a praxe. Hlavná téma tohtoročnej konferencie, ktorá sa uskutoční 10. – 11. novembra 2015 na Smolenickom zámku, sa orientuje na digitálnu spoločnosť a jej špecifiká.
Tématické okruhy
- Sekcia 1: Digitálny marketing
- Sekcia 2: Digitálny spotrebiteľ
- Sekcia 3: Digitálne hry
- Sekcia 4: Digitálné médiá
Ďalšie informácie
Vážení kolegovia, milí priatelia,
srdečne Vás pozývame na 12. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity 2015 s podtitulom Digitálny život, ktorá sa uskutoční 10. - 11. novembra 2015 na Smolenickom zámku.
Rokovanie účastníkov konferencie sa uskutoční v nasledujúcich sekciách:
- Sekcia 1: Digitálny marketing
- Sekcia 2: Digitálny spotrebiteľ
- Sekcia 3: Digitálne hry
- Sekcia 4: Digitálné médiá
Výstupom bude recenzovaný konferenčný zborník vybraných príspevkov v anglickom jazyku, ktorý bude ponúknutý databázam Web of Science, Scopus, ERIH PLUS, EBSCO ai. a zborník príspevkov v slovenskom, českom, poľskom, príp. inom jazyku. Zborníky príspevkov z ročníkov 2014 a 2013 v anglickom jazyku sú indexované v databáze Web of Science.
Na konferenciu je možné prihlásiť sa do 15.10.2015 prostredníctvom elektronickej prihlášky na http://bit.ly/midentity15 alebo nižšie na tejto stránke. V prípade, že potrebujete pomôcť s vyplnením prihlášky, neváhajte osloviť kontaktné osoby.
Príspevok v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, v maximálnom rozsahu 10 strán, vrátane abstraktov, kľúčových slov, ilustrácií, tabuliek a zoznamu použitej literatúry a zdrojov, pošlite v textovom editore MS Word najneskôr do 15.10.2015 na e-mailovú adresu: marketing.identity@fmk.sk.
Príspevky doktorandov musia byť zaslané spolu s recenzným posudkom vyhotoveným vedúcim dizertačnej práce alebo iným odborníkom v danej problematike s dosiahnutým vzdelaním III. stupňa VŠ štúdia (PhD.). Recenzný posudok musí byť napísaný do prednastavenej šablóny recenzného posudku, ktorá je k dispozícii na na webovej stránke konferencie. Bez recenzného posudku nebude príspevok doktoranda prijatý. Príspevok bude publikovaný v recenzovanom vedeckom zborníku, pokiaľ bude spĺňať uvedené náležitosti a citačné pravidlá. Uverejnenie príspevku v zborníku je podmienené účasťou na konferencii.
Konferenčný poplatok 149,- € zahŕňa prenájom priestorov, tlač konferenčných materiálov a vydanie recenzovaného zborníka. Konferenčný poplatok je povinný uhradiť každý spoluautor príspevku bez ohľadu na to, či sa osobne zúčastní konferencie. Platí sa v hotovosti pri registrácii v deň konania konferencie. Pokiaľ nie je možné uhradiť ho v hotovosti pri registrácii, obráťte sa, prosím, na kontaktné osoby.
Kontaktné osoby
Ing. Zuzana Bezáková, PhD.
Ing. Dáša Mendelová, PhD.
Adresa
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Fakulta masmediálnej komunikácie
Námestie Jozefa Herdu 2
917 01 Trnava
SLOVENSKO
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lukáš Grib, (grib.lukas@gmail.com)
Posledná aktualizácia: 09.10.2015 16:11