Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ:
V jednoduchosti povedané, čo nemeriate, neviete ani vylepšiť. Google Analytics zaznamenáva, ako sa správajú návštevníci na sídle, napr.:
aké stránky si prezerajú užívatelia, ktorí nakoniec urobili objednávku
aké kľúčové slová vyhľadávali v internom vyhľadávaní sídla užívatelia, ktorí kúpili produkt XY
aké atribúty vo filtroch používajú návštevníci pri vyhľadávaní a porovnávaní produktov
ktoré platené kampane prinášajú najviac budúcich zákazníkov a ktoré kampane dosahujú najvyššiu návratnosť investícií
a omnoho viac
Tieto informácie viete pri dodržovaní správnych postupov pretaviť do konkrétnych návrhov a odporúčaní ako veci na sídle (a platené kampane, newslettre, ...) a takisto viete vylepšiť a získať vyššie tržby.
Ak sa chcete naučiť základné princípy ako vyhodnocovať reporty z Google Analytics a na ich základe robiť správne rozhodnutia, tento workshop je určený práve vám.
Tématické okruhy
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
oboznámite sa so základmi a princípmi webovej analytiky a práce s nástrojom Google Analytics
naučíte sa, čo jednotlivé štatistiky znamenajú, čo vyhodnocujú a ako sa dajú pretaviť do konkrétnych odporúčaní a vylepšení
podrobnejšie sa oboznámite s konkrétnymi optimalizačnými postupmi pri vyhodnocovaní zdrojov návštevnosti s dôrazom na platené zdroje návštev (napr. PPC reklama cez Google AdWords, Etarget a Facebook)
dozviete sa, ako rozumne využiť informácie, cez aké zdroje návštevnosti a kľúčové slová prichádzajú návštevníci na vaše sídlo, čo vyhľadávajú cez interné vyhľadávanie na sídle a ako to všetko súvisí s objednávkami
povieme vám, ako vyhodnocovať situácie, kedy k získaniu objednávky prispelo viac zdrojov návštevnosti a ako do všetkého zapadá klasický nákupný proces užívateľov (rozpoznanie potreby -> zbieranie informácií -> zvažovanie alternatív -> rozhodnutie a nákup)
ukážeme si, ako správne zvoliť KPI (Key Performance Indicators – kľúčové indikátory úspešnosti)
a ukážeme vám aj niekoľko príkladov z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať
a mnoho ďalších užitočných vecí.
Ďalšie informácie
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
majiteľov, marketérov, obchodných riaditeľov a projektových manažérov e-shopov a iných on-line projektov
majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr
a kohokoľvek, koho zaujíma webová analytika
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 15:12