Google Analytics pre začiatočníkov

Forma podujatia: Workshop
Termín konania: 16.06.2015
Miesto podujatia: Bratislava
Usporiadateľ: Pricemania Academy
Odborný gestor podujatia: Vladimír Cintula
Odkaz na stránku konferencie: http://www.pricemaniaacademy.sk/google-analytics-pre-zaciatocnikov?utm_source=web&utm_medium=portalvs.sk&utm_campaign=portalvs.sk
Kľúčové slová: Google Analytics KPI bounce rate ROI CPA CPC RPC conversion rate multi-chanelfunnels user engagement
Rokovací jazyk: Slovenský

Hlavný cieľ

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ: V jednoduchosti povedané, čo nemeriate, neviete ani vylepšiť. Google Analytics zaznamenáva, ako sa správajú návštevníci na sídle, napr.: aké stránky si prezerajú užívatelia, ktorí nakoniec urobili objednávku aké kľúčové slová vyhľadávali v internom vyhľadávaní sídla užívatelia, ktorí kúpili produkt XY aké atribúty vo filtroch používajú návštevníci pri vyhľadávaní a porovnávaní produktov ktoré platené kampane prinášajú najviac budúcich zákazníkov a ktoré kampane dosahujú najvyššiu návratnosť investícií a omnoho viac Tieto informácie viete pri dodržovaní správnych postupov pretaviť do konkrétnych návrhov a odporúčaní ako veci na sídle (a platené kampane, newslettre, ...) a takisto viete vylepšiť a získať vyššie tržby. Ak sa chcete naučiť základné princípy ako vyhodnocovať reporty z Google Analytics a na ich základe robiť správne rozhodnutia, tento workshop je určený práve vám.

Tématické okruhy

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE: oboznámite sa so základmi a princípmi webovej analytiky a práce s nástrojom Google Analytics naučíte sa, čo jednotlivé štatistiky znamenajú, čo vyhodnocujú a ako sa dajú pretaviť do konkrétnych odporúčaní a vylepšení podrobnejšie sa oboznámite s konkrétnymi optimalizačnými postupmi pri vyhodnocovaní zdrojov návštevnosti s dôrazom na platené zdroje návštev (napr. PPC reklama cez Google AdWords, Etarget a Facebook) dozviete sa, ako rozumne využiť informácie, cez aké zdroje návštevnosti a kľúčové slová prichádzajú návštevníci na vaše sídlo, čo vyhľadávajú cez interné vyhľadávanie na sídle a ako to všetko súvisí s objednávkami povieme vám, ako vyhodnocovať situácie, kedy k získaniu objednávky prispelo viac zdrojov návštevnosti a ako do všetkého zapadá klasický nákupný proces užívateľov (rozpoznanie potreby -> zbieranie informácií -> zvažovanie alternatív -> rozhodnutie a nákup) ukážeme si, ako správne zvoliť KPI (Key Performance Indicators – kľúčové indikátory úspešnosti) a ukážeme vám aj niekoľko príkladov z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať a mnoho ďalších užitočných vecí.

Ďalšie informácie

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ: majiteľov, marketérov, obchodných riaditeľov a projektových manažérov e-shopov a iných on-line projektov majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr a kohokoľvek, koho zaujíma webová analytika

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 15:12

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie