Google Analytics pre začiatočníkov
Forma podujatia: | Workshop |
---|---|
Termín konania: | 04.03.2014 |
Miesto podujatia: | Priemyselná 1/A, Bratislava 821 09 |
Usporiadateľ: | Pricemania Academy |
Odborný gestor podujatia: | Vladimír Cintula |
Odkaz na stránku konferencie: | http://www.pricemaniaacademy.sk/google-analytics-pre-zaciatocnikov |
Kľúčové slová: | google analytics workshop KPI bounce rate ROI CPA CPC RPC conversion rate multi-chanelfunnels user engagement |
Rokovací jazyk: | Slovenský |
Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ: V jednoduchosti povedané, čo nemeriate, neviete ani vylepšiť. Google Analytics zaznamenáva, ako sa správajú návštevníci na sídle, napr.: - aké stránky si prezerajú užívatelia, ktorí nakoniec spravili objednávku - aké kľúčové slová vyhľadávali v internom vyhľadávaní sídla užívatelia, ktorí kúpili produkt XY - aké atribúty vo filtroch používajú návštevníci pri vyhľadávaní a porovnávaní produktov - ktoré platené kampane prinášajú najviac budúcich zákazníkov a ktoré kampane dosahujú najvyššiu návratnosť investícií - a omnoho viac Tieto informácie viete pri dodržiavaní správnych postupov pretaviť do konkrétnych návrhov a odporúčaní, ako veci na sídle (a platené kampane, newslettre, ...) vylepšiť a získať vyššie tržby. Ak sa chcete naučiť základné princípy ako vyhodnocovať reporty z Google Analytics a na ich základe robiť správne rozhodnutia, tento workshop je určený práve vám.
Tématické okruhy
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE: - oboznámite sa so základmi a princípmi webovej analytiky a práce s nástrojom Google Analytics - naučíte sa, čo jednotlivé štatistiky znamenajú, čo vyhodnocujú a ako sa dajú pretaviť do konkrétnych odporúčaní a vylepšení - podrobnejšie sa oboznámite s konkrétnymi optimalizačnými postupmi pri vyhodnocovaní zdrojov návštevnosti s dôrazom na platené zdroje návštev (napr. PPC reklama cez Google AdWords, Etarget a Facebook) - dozviete sa, ako rozumne využiť informácie, cez aké zdroje návštevnosti a kľúčové slová prichádzajú návštevníci na vaše sídlo, čo vyhľadávajú cez interné vyhľadávanie na sídle a ako to všetko súvisí s objednávkami - povieme vám, ako vyhodnocovať situácie, kedy k získaniu objednávky prispelo viac zdrojov návštevnosti a ako do všetkého zapadá klasický nákupný proces užívateľov (rozpoznanie potreby -> zbieranie informácií -> zvažovanie alternatív -> rozhodnutie a nákup) - ukážeme si, ako správne zvoliť KPI (Key Performance Indicators – kľúčové indikátory úspešnosti) - a ukážeme vám aj niekoľko príkladov z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať - a mnoho ďalších užitočných vecí.
Ďalšie informácie
ČO SI ZOBRAŤ SO SEBOU NA WORKSHOP? Bude dobré (ale nie je to nevyhnutné), aby ste so sebou mali notebook alebo tablet, alebo čokoľvek, v čom sa budete vedieť prihlásiť do vášho Google Analytics účtu.
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 16:46