Hlavný cieľ
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
Naučíte sa založiť si vlastný účet, vytvoríte vlastné inzeráty, nastavíte a spustíte si samostatne svoju vlastnú kampaň. Naučíme vás, ako si správne nastaviť účet, definovať vhodnú štruktúru kampaní a reklamných zostáv, aké nástroje využiť pre voľbu vhodných klúčových slov, tipy a triky pre písanie pútavých reklamných textov, merať a optimalizovať kampane. Dozviete sa, v akých situáciách je vhodné používať rôzne reklamné formáty.
Tématické okruhy
PREČO BY STE SA MALI SEMINÁRA ZÚČASTNIŤ:
Reklamy Google Adwords neslúžia len na to, aby ste boli na Google viditeľnejší. Na konkrétnych príkladoch vám ukážeme, ako sa pomocou reklamného systému Google AdWords dá na vaše stránky získať viac relevantných návštevníkov a tým aj zvýšenie tržieb a zisku. Tento seminár vám ponúkne náhľad do sveta internetovej PPC (pay per click) reklamy. Naučí vás detailnejšie využívať nástroj AdWords, resp. AdWords editor, ktoré slúžia pre nastavenie kampaní.
Ďalšie informácie
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
pre začínajúcich podnikateľov a majiteľov webov so žiadnymi skúsenosťami
pre začínajúcich PPC správcov a webmasterov
pre marketingových špecialistov a PR manažérov
pre tých, koho problematika PPC reklám zaujíma a chce sa v nich zlepšiť a dozvedieť viac
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:
Mali by ste (ale nemusíte) poznať základné pojmy (vyhľadávacia sieť, obsahová sieť, zobrazenie, preklik...) a princípy PPC reklamy (platba za preklik, merateľnosť, aukčný systém ...).
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 27.09.2013 10:05