Ako zaujať médiá?

Forma podujatia: Workshop
Termín konania: 01.04.2014
Miesto podujatia: Priemyselná 1/A, Bratislava 821 09
Usporiadateľ: Pricemania Academy
Odborný gestor podujatia: Simona Budinská, Pavol Hlubina
Odkaz na stránku konferencie: http://www.pricemaniaacademy.sk/ako-zaujat-media
Kľúčové slová: PublicRelations Corporate Identity Internal PR MediaRelations CrisisManagement ProductPlacement PublicAffairs
Rokovací jazyk: Slovenský

Hlavný cieľ

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ: O konkurencii sa píše a o vás nie. Redaktori testujú výrobky podobného zamerania ako sú tie vaše, ale vaše tam chýbajú. Ste inšpirujúca osobnosť, máte zaujímavý a iný produkt, rozbiehate e-shop a nikto o vás nevie. Ako sa dostať do médií? Poradíme vám!

Tématické okruhy

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE: Naučíme sa, čo to tajomné slovíčko PR znamená a čo všetko pod sebou schováva. Povieme si, čo to o médiách na Slovensku, ako fungujú redakcie a aký je systém ich práce. Naučíme sa, ako písať tlačovú správu a ako si správne vybrať médium, v ktorom sa chceme nachádzať. Pozrieme sa reálne na váš produkt a pokúsime sa vám poradiť smer. Povieme si, čo je to rešerš médií a ako ho správne urobiť. Zároveň si povieme, ako by mala vyzerať dobrá PR agentúra, čo všetko od nej môžete požadovať. Ak máte PR konzultanta, ako ho skontrolovať. Povieme si viac o novinárskej etike, o tom, že nie je novinár ako novinár a aké nepísané pravidlá v tejto brandži platia. Ukážeme si case study jedného z úspešných e-shopov.

Ďalšie informácie

ČO SI ZOBERTE SO SEBOU NA WORKSHOP? Počítač, prezentačné materiály vášho e-shopu/ projektu a dobrú náladu :-)

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Lenka Káčerová (lenka.kacerova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 26.05.2015 16:49

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie