Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:
O konkurencii sa píše a o vás nie. Redaktori testujú výrobky podobného zamerania ako sú tie vaše, ale vaše tam chýbajú. Ste inšpirujúca osobnosť, máte zaujímavý a iný produkt, rozbiehate e-shop a nikto o vás nevie. Ako sa dostať do médií? Poradíme vám!
Tématické okruhy
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
Naučíme sa, čo to tajomné slovíčko PR znamená a čo všetko pod sebou schováva. Povieme si, čo to o médiách na Slovensku, ako fungujú redakcie a aký je systém ich práce. Naučíme sa, ako písať tlačovú správu a ako si správne vybrať médium, v ktorom sa chceme nachádzať. Pozrieme sa reálne na váš produkt a pokúsime sa vám poradiť smer. Povieme si, čo je to rešerš médií a ako ho správne urobiť. Zároveň si povieme, ako by mala vyzerať dobrá PR agentúra, čo všetko od nej môžete požadovať. Ak máte PR konzultanta, ako ho skontrolovať. Povieme si viac o novinárskej etike, o tom, že nie je novinár ako novinár a aké nepísané pravidlá v tejto brandži platia. Ukážeme si case study jedného z úspešných e-shopov, ako mu pomohlo dobre nastavené PR, čo všetko robili.
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
PublicRelations, Corporate Identity, Internal PR, MediaRelations, CrisisManagement, ProductPlacement, PublicAffairs
Ďalšie informácie
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
Pre tých, ktorí chcú porozumieť magickému slovíčku PR, chcú spoznať ako fungujú média, ako vyzerá redakcia a ako sa dostať k tomu, že si jedného dňa nalistujú článok so sebou v magazíne/ časopise.
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:
Pravopis, prípadne mať neskôr po ruke niekoho kto ho dobre ovláda :-)
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 27.09.2013 10:48