Ako správne robiť e-mail marketing?

Forma podujatia: Workshop
Termín konania: 14.11.2013
Miesto podujatia: Bratislava, Priemyselná 1/A
Usporiadateľ: Pricemania Academy
Odborný gestor podujatia: Katarína Pavlíková
Odkaz na stránku konferencie: http://www.pricemaniaacademy.sk/ako-spravne-robit-e-mail-marketing
Kľúčové slová: e-mail marketing online marketing workshop školenie kurz
Rokovací jazyk: Slovenský

Hlavný cieľ

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ: Email marketing má z priamych nástrojov marketingu najväčšiu návratnosť. Podľa dlhodobých prieskumov organizácie zameranej na problematiku priameho marketingu – Direct Marketing Association (DMA) má email marketing z nástrojov priameho marketingu najväčšiu návratnosť investícií – ROI. Aby sme tento výborný štatistický údaj pretavili do praxe, je potrebné pristupovať k e-mail marketingu premyslene a cieľavedome: vytvoriť pútavý obsah e-mailu vrátane „call to action”, neposielať nevyžiadané e-maily, budovať si kvalitnú databázu príjemcov a umožniť príjemcom sa jednoducho odhlásiť z prijímania newslettrov. Keď k tomu doplníte profesionálny nástroj na e-mail marketing, zvýšite tým doručiteľnosť a získate výbornú spätnú väzbu. To prinesie kvalitné výsledky a zásah vysokého ROI vás určite neminie. Ak sa chcete dozvedieť ako naplniť tento potenciál email marketingu, tento workshop je určený pre Vás.

Tématické okruhy

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE: Email marketing - čo to je, ako funguje, jeho výhody/nevýhody. Môžem oslovovať nových klientov elektronicky, ako sa mi zachce? Čo je to SPAM? Čo mi hrozí? Ako získavať emailové adresy? Kedy je môj email doručený a ako zabezpečiť, aby nepadal do spamu? Ako vytvoriť newsletter s pekným dizajnom? Kedy odosielať newsletter? Ako vytvoriť newsletter tak, aby predával? Prípadové štúdie - Ukážem vám využitie email marketingu v rôznych komunikačných kampaniach. Uvidíte veľké množstvo praktických ukážok, na základe ktorých pochopíte, ako robiť/nerobiť email marketing. Taktiež si predstavíme unikátne prípadové štúdie zo slovenského prostredia. KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE? open rate, CTR, ROI, konverzia, HB – hard bounced addresses, opt-in proof, double opt-in, spam, email throttling, html newsletter, blacklist, ESP – email service provider.

Ďalšie informácie

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ: prevádzkovateľov webu, e-shopov, zľavových portálov marketérov, manažérov profesionálov z PR-, reklamných a mediálnych agentúr všetkých, ktorí chcú začať alebo zlepšiť svoj email marketing ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE: Mali by ste mať základné znalosti a skúsenosti e email marketingom. Workshop je pre Vás vhodný ak chcete email marketing naštartovať alebo ho už robíte a chcete ho zdokonaliť.

Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 27.09.2013 11:34

Filter

Ste organizátorom konferencie alebo seminára a máte záujem pridať ho k nám?

Pridať podujatie