Hlavný cieľ
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:
Email marketing má z priamych nástrojov marketingu najväčšiu návratnosť. Podľa dlhodobých prieskumov organizácie zameranej na problematiku priameho marketingu – Direct Marketing Association (DMA) má email marketing z nástrojov priameho marketingu najväčšiu návratnosť investícií – ROI. Aby sme tento výborný štatistický údaj pretavili do praxe, je potrebné pristupovať k e-mail marketingu premyslene a cieľavedome: vytvoriť pútavý obsah e-mailu vrátane „call to action”, neposielať nevyžiadané e-maily, budovať si kvalitnú databázu príjemcov a umožniť príjemcom sa jednoducho odhlásiť z prijímania newslettrov. Keď k tomu doplníte profesionálny nástroj na e-mail marketing, zvýšite tým doručiteľnosť a získate výbornú spätnú väzbu. To prinesie kvalitné výsledky a zásah vysokého ROI vás určite neminie.
Ak sa chcete dozvedieť ako naplniť tento potenciál email marketingu, tento workshop je určený pre Vás.
Tématické okruhy
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
Email marketing - čo to je, ako funguje, jeho výhody/nevýhody.
Môžem oslovovať nových klientov elektronicky, ako sa mi zachce? Čo je to SPAM? Čo mi hrozí?
Ako získavať emailové adresy?
Kedy je môj email doručený a ako zabezpečiť, aby nepadal do spamu?
Ako vytvoriť newsletter s pekným dizajnom?
Kedy odosielať newsletter?
Ako vytvoriť newsletter tak, aby predával?
Prípadové štúdie - Ukážem vám využitie email marketingu v rôznych komunikačných kampaniach. Uvidíte veľké množstvo praktických ukážok, na základe ktorých pochopíte, ako robiť/nerobiť email marketing. Taktiež si predstavíme unikátne prípadové štúdie zo slovenského prostredia.
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
open rate, CTR, ROI, konverzia, HB – hard bounced addresses, opt-in proof, double opt-in, spam, email throttling, html newsletter, blacklist, ESP – email service provider.
Ďalšie informácie
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
prevádzkovateľov webu, e-shopov, zľavových portálov
marketérov, manažérov
profesionálov z PR-, reklamných a mediálnych agentúr
všetkých, ktorí chcú začať alebo zlepšiť svoj email marketing
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:
Mali by ste mať základné znalosti a skúsenosti e email marketingom. Workshop je pre Vás vhodný ak chcete email marketing naštartovať alebo ho už robíte a chcete ho zdokonaliť.
Informáciu o podujatí vložil:
Mgr. Simona Budinská (simona.chrappova@pricemania.sk)
Posledná aktualizácia: 27.09.2013 11:34